Jotain uuttakin sattunut, minulla on vihdoin keskusteluyhteys yhtiöön. Sieltä heidän lakimies hyvin suorasukaisesti ilmaisi että jatkossa yhteydenpito hoituu hänen kautta, kiva hommahan moinen, vihdoin on juttelukaveri. Tosin aika vaitonainen on, 5.3.2021 viimeksi viestiä laittanut ja mihinkään kysymykseen mitä olen aiemmin heille ilmoittanut, en ole vastauksia saanut?

 

Aiemmin tilaamani rekisteritietopyyntökin on toteutunut, olen vastaanottanut sen. Ihmetyttää vain kuinka vähän minusta heillä on infoa? Jopa ihan tuoreitakin viestejä kateissa sekä vikailmoituksia?

 

Ihan mielenkiintoisen kirjeen sain taannoin, minusta ollaan huolissaan! Ihan lämmittää sydänalaa kun välittäminen ei ole tältä tellukselta loppunut <3

 

Piti sitten ihan uteliaisuuttani soittaa että mistä kysymys. Yllättävää oli se että yhtiötä huolestutti. Olivat tehneet minusta minusta ilmoituksen. Keskusteltuani asiaa hoitavan neitokaisen kanssa lopputulemana oli ettei livenä tarvitse treffejä tehdä ja heidän osaltaan asia on käsitelty.

Ohessa kirje:

444444444444444444.jpg

 

 

 

Sinänsä olisi ollut mukava käydä siellä kun kovin viehättävältä neito kuulosti, olisin vaikka voinut ottaa kaikki omat tallenteet mukaan ja yhtiön lähettämät rekisteritiedot ja niitähän olisi ollut soma vertailla. Vertailu olisi kyllä ollut paikallaan koska meinas taas verenpaine nousta minulla. Yhtiön huoli-ilmoituksessa korostettiin kuinka he ovat yrittäneet saada minuun yhteyttä. Koskaan ei lakkaa hämmästyttämästä röyhkeys jolla he asioita hoitavat! Jotenkin vaan tämän täytyy liittyä minun ihmisarvoon, se siis on omasta mielestäni minulla kunnossa mutta yhtiö ei tunnu sitä kunnioittavan. Yhtiö täysin sivuutti lukuisat yritykseni hoitaa asioita, siis useamman vuoden osalta ja huoli-ilmoituksessa ilmoittivat vain oman kantansa joka ajallisesti on todella lyhyt. Toisaalta käynti olisi ollut taas uusi kiistakapula, olisin joutunut ottamaan töistä puolikkaan päivän vapaaksi ja koska käynti olisi johtunut yhtiön tekemästä ilmoituksesta niin he olisivat olleet korvausvelvollisia ansiomenetyksestä.

 

Jokin kumma ristiriita on kylläkin rekisteritiedoissa ja huoli-ilmoituksessa. Minulla ei ole vielä sitä ilmoitusta vaan neito meinas sen postissa laittaa, ymmärsin neidon puheista että yhtiö korosti kuinka he ovat yrittäneet yhteyttä ottaa. Kuitenkin rekisteritiedoissa ei ole näistä yhteydenotoista mitään mainintaa vaikka siellä oli tuoreempiakin emaileja? Tosin muisti saattaa heittää ja pitänee tarkistaa (Edit: Tarkistettu ja ei löydy viestejä kuin ajalta huoli-ilmoituksen jälkeen).

 

Mutta nythän minulla on juttelukaveri, se yhtiön lakimies. Hänen kanssaanhan voi varmaankin rakentavasti keskustella huolista ja myöskin siitä mikä tarkoitusperä yhtiöllä on ollut tehdessään ilmoituksen.

 

Perinpohjaisestihan tuo ilmoitus pitää käsitellä, jos esimerkiksi olen tehnyt yhtiölle tiettäväksi ongelman ja yhtiöllä menee vuosi sen poistamiseksi niin miten yhtiö olettaa minun käyttäytyvän? Pitäisikö minun onnellisena hymyillä se vuosi ja maksaa täyttä vuokraa siltä ajalta? Eikö minulla saa v!tuttaa? Oleellistahan on se onko yhtiö tietoinen, jos on niin se vuosihan on yhtiön vastuulla, se on heidän oma päätöksensä, ei minun.

 

Koska kyseinen asia olisi ollut vielä kiireellinen niin pitäisikö minun vaan jatkaa hymyilyä, olla onnellinen?

 

Jotenkin näen asian päinvastoin, mikäli olisin tyytyväinen yhtiön toimintaa ja minuun kohdistettuihin toimenpiteisiin tai niiden poisjättämisiin niin silloin minulla olisi mielenterveysongelmia ja olisi syytä olla huolissaan.